tirsdag 7. juni 2011

Sommerpose til vogna

Da sommervognposen ble hentet frem i vår så oppfaget jeg at Oda var på tur å vokse fra den. Da måtte en ny planlegges, og i år ville vi ha en rød pose. Inntil i går hadde vi svart vogn, så den røde passet kjempebra oppi. Men nå er vogna solgt, så da får vi se hva slags farge den neste blir:)

Vanskelig å få frem den rette rødfargen her, men på de to nederste bildene tror jeg den vises mest riktig. Babycord på utsiden, hadde jeg husket hvor smalstripet babycord var hadde jeg bestilt mellomrillet i stedet. Posen er foret med polarfleece, og innerstoffet er mitt favorittstoff for tiden - rød bomull med hvite prikker.

Jeg sydde hemper øverst sånn at posen kan knytes fast i vogner, dessverre glemte jeg de jeg skulle sy fast på siden midt på... I tillegg har jeg sydd en lomme bakpå så den kan henges over ryggen på vogner og holde seg pent på plass. Lommen der var nok i overkant lang, så den hang ikke så pent på vår vogn i allefall. Men, men - da vet jeg mer til neste pose:)

Mønster: Eget
Stoff: Cord, fleece og bomull fra Stoff og Stil. Glidelåser fra zipperstop.com


Ingen kommentarer: